Επιστροφές Προϊόντων / Υπαναχώρηση

Για την αποφυγή της δικής σας ταλαιπωρίας θα σας συνιστούσαμε να προσέχετε κατά τη στιγμή παράδοσης της παραγγελίας σας την κατάσταση του πωλούμενου προϊόντος και το άθικτο της συσκευασίας του, προκειμένου να διαπιστωθούν τυχόν εμφανή ελαττώματα, όπως εσφαλμένη αποστολή προϊόντος, σπασμένο προϊόν, ελλιπή εξαρτήματα, κλπ. Επιστροφές των προϊόντων τα οποία έχουν πωληθεί μέσω της Ιστοσελίδας της Εταιρείας μας προβλέπονται στις ακόλουθες περιπτώσεις:

1) Σε περίπτωση εσφαλμένης αποστολής προϊόντος, η οποία θα οφείλεται στην Εταιρεία ή στους προμηθευτές αυτής, ο πελάτης θα έχει δικαίωμα επιστροφής του προϊόντος εντός δύο εργάσιμων (2) ημερών από την παραλαβή αυτού. Το προϊόν πρέπει να βρίσκεται σε άριστη κατάσταση, να μην έχει χρησιμοποιηθεί, η συσκευασία του να είναι άθικτη και να περιλαμβάνει το αρχικό περιεχόμενο. Στην περίπτωση αυτή, τα έξοδα επιστροφής θα βαρύνουν την Εταιρεία και η επιστροφή του προϊόντος θα γίνει με την υπηρεσία ταχυμεταφορών (courier) που θα υποδειχθεί από την Εταιρεία.
2) Στην περίπτωση που επιστραφεί κάποιο προϊόν, πραγματοποιείται άλλη αγορά οποιοδήποτε προϊόντος της ίδιας αξίας και όχι της μεταφοράς, εντός 10 ημερών από την παραλαβή του προϊόντος από την Εταιρεία
Το προϊόν πρέπει να βρίσκεται σε άριστη κατάσταση, να μην έχει χρησιμοποιηθεί, η συσκευασία του να είναι άθικτη(κλειστή) και να περιλαμβάνει το αρχικό περιεχόμενο. Στην περίπτωση αυτή, τα έξοδα επιστροφής θα βαρύνουν τον πελάτη.

Στις ανωτέρω περιπτώσεις, ο πελάτης θα φέρει την ευθύνη για την απώλεια ή τη χειροτέρευση των προϊόντων μέχρι την επιστροφή τους στην Εταιρεία.Κατά συνέπεια, σας συνιστούμε οι επιστροφές να πραγματοποιούνται είτε με συστημένη επιστολή των ΕΛΤΑ είτε με τη χρήση υπηρεσιών ταχυμεταφορέων (courier).

Στην περίπτωση που έχει δοθεί προκαταβολή, με οποιονδήποτε τρόπο πληρωμής, για μια παραγγελία που εμπεριέχει προϊόντα τα οποία δεν βρίσκονται σε διαθεσιμότητα δεν θα υπάρχει το δικαίωμα υπαναχώρησης.